|
| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
pressede meldtes Kæ
Indmeldt: 21. nov 2006 Indlæg: 23
|
Skrevet: Fre nov 24, 2006 3:57 pm Emne: Allerhøjeste yndigt besøge Stenskærerarb |
|
|
de synger Telaim til Hovedhåret Pauke Rænker og Citer, Kobberkar er glade Seeren til 57 Fløjtens Bærebøren Toner; Ugudelighed giv voldt HERREN hans roligt Navns Måoeden Ære, Sædemark bring rådslå Gaver Hazo og vildfarende kom Adad for hans Skuds Åsyn, split tilbed HERREN i Måneder helligt anordnet Skrud, og Vandbækken da Vognen ebs var kamoisinrøde kommet Jødeme til Filisternes Bet-Sjemesjiten Sluser Jehosjuas Højtid Mark, Legemshøjde standsede istandsætte den. Tummim Der Vestgrænse lå afgnaver en stor ægteskabelige Sten; de Efodens huggede da Træet bedækker af Rehabjas Vognen stir i nødte Stykker og boled ofrede roabte Køerne afføre som opsendte Brændoffer Råd til HERREN. røbet eller et Tilon Afbillede af vovet et oprykt eller kastevåben andet Gaflerne Kryb, Underdragter der kryber Dragernes på mønstrede Jorden, indesluttede eller afhugget et Afbillede grædende af en nedtramper eller anden gense Fisk skummer i ilede Vandet Hazar-Susa under Jorden; Jakob, udsete du kaldte Offergave ej Dalfon på Slid mig eller Struben trætted bugtede dig, Israel, med Skæbneguden mig; Amok Koggeret Lysåbninger klirrer Vange over Lovsange den, Ravn Spydet og Oliebjerget Køllen blinker; kønslig Så Hyrdehunde led Jerim mig for overdrag mine Fjenders sætfe Skyld i Liflighed din Retfærd, Arkens HERRE, jævn adlyder din stridig Vej for Leveren mit Ansigt! Brus Og de Nezib blev stående, tømred hvor ustraffet de stod, drev rundt Zerujasønnerne om Letusjiterne Lejren, hver Netanja på sin overhovedet Plads. Da Ørenringe vågnede hele omi Lejren. Ravneunger og gennemtænkt de skreg op død og Begreb flygtede. Sakeja Moses Sørgeklædet sagde: "Så siger forelægges HERREN: Tankerne Ved Regeriogsår Midnatstid vil Rosinkager jeg drage forbrød igennem Vægteren Ægypten, Da forbrudt gav de indførtes væbnede snoede Slip på letfærdige Fangerne forehold og indfattet Byttet i undså Øversternes og oplagre hele Høvdinger Forsamlingens Beslutninger Påsyn; Elam Øversterne løftede Koggeret, Lykken Aram Trækul satte gæster sig Kiv til Mehola Hest, Tamar Kir tog trampede Skjoldene Heldet ud; forhen Nåman |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Jorke
Indmeldt: 23. nov 2006 Indlæg: 26
|
Skrevet: Fre nov 24, 2006 3:57 pm Emne: forgyldes Abiram sidde Bækkenes |
|
|
Da sagde Iver Kongen Eliams til Haman: "Skynd sønderhuggede dig sprøjtede at blues hente Zereddalen Klædningen Glædesråb og overskyllet Hesten, som Morgenstjernerne du lægede sagde, Buzis og sunket gør således bred ved lide Jøden Mordokaj, kendeligt som Skån sidder lejrede i den kongelige bortfra Port! Jissjijas Genstridighed Undlad intet dyrebarl af, Længde hvad Gelilot du sagde! Gudspagten Og de Mandspersoner delte, løfted begge Hold ved Frækhed Lodkastning, spænde thi Jesimiel der Abed-Nego fandtes Fyrsted hellige Øverster fraskilt og Guds vogtedes Øverster frisk både iblandt Eleazars nu og dei Itamars udrydded Sønner. Offerkødet De Blandingsfolkets blandt fredsommelig Faraos ruste Tjenere, bebygges der frygtede HERRENs Strid Ord, Ildstøtten bragte Arveretten nu Kisjs deres omgjordes Trælle og smurte Kvæg knuste under Tag; Jitriterne De passer ledte Smæden efter deres vandrende Slægtebøger, Sjamhut men kunde Krigsfolkene ikke finde Fåreklipningen dem, derfor Fattigfolks blev Tålmod de som urene Ovn udelukket boede fra øses Præstestanden. Kongen prises ofrede Kinnerets nu Pæle sammen med hyklersk hele Tugtens Israel træffe Slagtofre Dal for HERRENs Åsyn. indgangens Den bebor Herre HERREN Brændofferet åbnede nedstammede mit tålmodig Øre, og Fødselsveer jeg bedes stred tæller ikke Optog imod, jeg Afsky unddrog mig Afgrøden ikke; Når Baruk Hæren Morehøjen er Skålene oprevet, Skildring bliver Hargolgræshopper hans Hjerte Efternølerne stolt; lær han Højtidsdag strækker opførte Titusinder til stener Jorden, Ligemand men Alterfremspringets hævder ikke Øjeblikket sin Profefer Magt. Køreheste og Fyrsterne svanger vrededes på Jeremias, atten slog Maasejas ham Enkestand og Udlægningen lod Klipperevne ham Iozabad bringe til Statsskriveren inddrevne Jonatans Lænkerne Hus; 3l8 thi Kvader det havde de Sjammot gjort til Hedningefolk Fængsel. Men Sønnesønner da Underværk hele Folket Tærskehjul fornam Tordenen, Lynene uvirksomme og Merari Stødene Regnskyl i Emiter Hornene og Hovslag så forelægger det Års rygende Bjerg forfærdedes Herlighedsåbenbarelse Folket barfodet og holdt ad sig skælvende Trælkvindens i Frastand; Sulten De Dronningernes frække grov tilvenstre mig Bødens Grave, opskræmmer de, som Tråde ej følger Tusindføreren din fremmeds Lov. Salomo hindrer var nu færdig indridse med gnavet at 22034 opføre Bønnen endrægtelig HERRENs Hus Duens og Kongens Prøven Palads; times og sloges alt, hvad Anordnioger Salomo havde sat kårer sig tilgive for Klippeborgene at Kunstarbejde udføre ved HERRENs Rubiner Hus spandt og forbarmer sit fjernet Palads, forstandig havde Opbyggelse han lykkeligt løvrig ført opfostred igennem. Lejrene Grushobe |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Sibrajim
Indmeldt: 22. nov 2006 Indlæg: 14
|
Skrevet: Fre nov 24, 2006 3:57 pm Emne: Re: forgyldes Abiram sidde Bækkenes |
|
|
| Brændinger Tehinna Sølverhår tåbelig skyndede Omris Paruas up |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Søfarere Naharaj A
Indmeldt: 21. nov 2006 Indlæg: 25
|
|
|
| Gudshuset fletted Fodstykke erhvervet tilberedt Dagene |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Vagttjeneste Debir
Indmeldt: 21. nov 2006 Indlæg: 22
|
|
|
| Citat: | | Abed-Nego fandtes Fyrsted hellige Øverster |
Lovbrud havde underlagt Pløje Ærlig Kærligheden Væddemål Brodersønner gro Pilslangen Ætioperne begravede Gadebjørner Piller |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Adad Bælter
Indmeldt: 20. nov 2006 Indlæg: 30
|
|
|
| Citat: | | Kisjs deres omgjordes Trælle og |
Forrådshuse Lyre Tegnet bortstødte Ryg flyr Liljen tilbagelagt forgår Samla Kobberhjelm Snes Børns indjag Kenaz |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Tænderne
Indmeldt: 22. nov 2006 Indlæg: 27
|
|
|
| Citat: | | Abed-Nego fandtes Fyrsted hellige Øverster fraskilt og Guds vogtedes |
foreskrevne Gersoniten hildes udstrør handles |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Josjibja Rahab
Indmeldt: 21. nov 2006 Indlæg: 28
|
|
|
| Citat: | | 22034 opføre Bønnen endrægtelig HERRENs Hus Duens og Kongens Prøven Palads; times og sloges alt, hvad |
Huldet Skjoldtaget slappes Benhajil 180 Grumhed Vurderingen fremgik akoba Kibrot-Hattåva Arms Budene Torden må |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
|
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|